Foto zagadka #4

Nie powiem - wkręciły mnie te foto-zagadki, ale po frekwencji na Facebook'u wnioskuję, że Was też. Komentarze pod zdjęciem pozytywnie mnie zaskoczyły, sama nie wymyśliłabym tylu ciekawych odpowiedzi. Po rozwiązanie zapraszam na sam dół notki. Tymczasem przyznam się, że oprócz przygotowywania nowych foto zagadek dla Was zastawiłam też jedną sama na siebie. W weekend nacykałam fotek skarpet. Pierwszy raz fotografowałam w RAWwach, pierwszy raz realizowałam pozowaną sesję, pierwszy raz bardziej bawię się z obróbką zdjęć. I im dłużej się bawię tym trudniejszą do rozwiązania mam zagadkę - którą wersję wybrać?




A to właśnie smaczny sprawca zamieszania. Dłuuugo dojrzewająca gouda. Prawidłowej odpowiedzi udzielił Tomasz Ziobrowski, ale Magdalenie Labaziewicz i Anie Król też odpowiedź uznam. Napiszcie maile z adresami na czarnabiedronka.c@gmail.com - dostaniecie drobne upominki!

5 komentarzy:

  1. Gouda?! W życiu bym nie pomyślała :D naprawdę niezła fotozagadka!
    Co do zdjęć skarpetek to wersja po lewej najbardziej mi się podoba.

    Będzie w październiku czas na wydzierganie mi kolejnej pary? Bo jedna, którą mam, nie wystarcza :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to nie wpadłam patrząc na to zdjęcie, że można to skojarzyć z mydłem, chociaż faktycznie jest to podobne :) Na zdjęcia już się tak napatrzyłam, że mi oczy wychodzą uszami. Ale chyba też skłaniam się do lewego. Obrabianie zdjęć oferuje takie bezmiar możliwości, że czuję się taka tyci, tyci malutka w ogromie tego wszystkiego.

      Czas będzie oczywiście. Do usług. Co sobie tylko wymarzysz :)

      Usuń
  2. A mi się podoba to najbardziej naturalne czyli pierwsze z prawej. A co do goudy to w ogóle nie poszłam w tym kierunku. Ja widziałam słoje i myślałam, że to kawałek drzewa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ze zagadki nie widziałam bo od razu wiedziałam ze to serek ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah to serek :)) myślałam, że jakieś cicacho :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...