Foto zagadka #3 - z zamkiem w tle


Trzecia foto zagadka przyjechała do Was aż ze Słowacji z zamku Strečno (a właściwie z jego podzamcza). Od czasu rozpoczęcia zabawy mam oczy dookoła głowy - wszystkiemu przyglądam się z bliska i pod różnymi kątami. Jak sprawię sobie lupę to będę jak Paszczak z Muminków - zwłaszcza, że zamiłowanie do makrofotografii mam od dziecka. Równie dobrze bawię się wyszukując temat zdjęcia, co czytając Wasze odpowiedzi. Foto zagadki publikuję najpierw na Biedronkowym Facebooku - osoba, która tam poda jako pierwsza prawidłową odpowiedź dostaje ode mnie mały upominek - dlatego zapraszam do dołączenia do FB profilu. Poniżej mała fotorelacja ze zwiedzania zamku, a na końcu rozwiązanie zadania.






Prawidłowa odpowiedź to strzecha z trzciny. Najbliżej prawidłowej odpowiedzi była Pani Paula Bo, proszę o maila z adresem na czarnabiedronka.c@gmail.com  - dostanie Pani mały upominek. Już wkrótce następna foto zagadka - wypatrujcie jej na FB!

2 komentarze:

  1. a patrzac na zdecie wiedziałam co to , bo podobne sama zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...